Thursday, March 06, 2008

UNDILAH BN, Jika...

Detik pembuangan undi semakin tiba...
sudahkah anda membuat keputusan siapa yg akan anda PANGKAH (X) nanti?


Adakah anda akan (X) ini?


ATAU...(X) mereka-mereka ini?






Tak payah pikir panjang-panjang...di sini dah ada jawapannya.

Rakyat kita sudah bijak dan tak perlu dicucuk hidungnya untuk memilih Pemimpin idaman hati. Bagi sesiapa yang ingin memangkah PAK LAH, PAK NAJIB, SI POYO KHAIRY, dan kerabat-kerabat BN yang lain, maka anda telah membuat keputusan yang teramat bijak!

Bijak kerana...

1) Keuntungan PETRONAS RM80 BILLION setahun akan terus lesap ke poket MENANTU KESAYANGAN dan kroni-kroninya. Bagus apa...sebab Pak Lah kan dah isytihar,semua kekayaan akan dibahagi sama rata kepada rakyat dan orang Melayu. So ok apa... MENANTU KESAYANGAN kan sebahagian daripada rakyat. SO buat apa nak pikir panjang-panjang. RM80 BILLION tu sikit je...kira sedekah je la kat MENANTU KESAYANGAN and THE GENG...kesian diorang...diorang tu miskin, takde duit,takde rumah,takde duit nak makan...kesian kan? Kira kowtim maaa....

2) Disebabkan RM80 BILLION lesap, so negara tak mampu nak tanggung harga kenaikan minyak. Harga minyak di pasaran dunia semakin naik dan tak menentu, so rakyat kena paham dengan masalah negara. MASALAH NEGARA ialah negara kita takde duit.RM80 BILIION setahun tu bukannya banyak, sikit je.Nak bagi makan anak-anak Perdana Menteri pon tak cukup...so macam mana nak bagi makan kat rakyat? So, rakyat kena bersabar dan paham..."JANGAN BEKERJA UNTUK SAYA, TAPI KERJA BERSAMA-SAMA SAYA(untuk bagi makan anak menantu saya...dia miskin,,kesian dia tau...huhuhu)

3) Seperti manifesto BN: KE ARAH NEGARA YG SELAMAT, AMAN DAN MAKMUR... power tu. SELAMAT sebab negara kita mana ada perang-perang macam Palestin, Iraq,Afghanistan... kita perang dengan harga barang naik je. Apala sangat takat harga barang naik tu...bukannya boleh bawak mati pon. Bekorban la sikit untuk (kroni-kroni) negara, kalau niat kita ikhlas sedekah untuk anak-anak menantu dan kroni-kroni tu, pahala pon dapat...baru lah AMAN DAN MAKMUR namanya... tak gitu?

4) Kita dah ada agama baru... ISLAM HADHARI. So, buat apa nak kecoh-kecoh? ISLAM HADHARI telah menyedarkan ramai umat Islam kita... hingga ramai yang telah murtad... ramai yang telah lari dan sanggup murtad kerana ingin kahwin dengan mat-mat Bangla dan Hindustan... ramai anak-anak kecil seperti Shariline, Nurin dan ramai lagi diculik oleh penganut-penganut Islam Hadhari hasil dari TARBIAH Islam Hadhari yang mantop... ramai orang Islam yang menyatakan yang hak dan benar telah disumbat ke penjara ISA... banyak Masjid dan rumah-rumah Ibadat telah diruntuhkan oleh tangan-tangan umat Islam sendiri... rasuah dan korupsi difatwakan HALAL kerana gejala rasuah dan korupsi bermaharajalela di kalangan pemimpin-pemimpin UMNO (sperti didedahkan Tun Mahathir) yakni ulama-ulama ISLAM Hadhari di negara kita.... dan banyak lagi contoh lain dakwah berkesan ISLAM HADHARI yang berjaya dibawa oleh IMAM LAH kita itew. Tak mampu nak sebut lagi, sebab banyak sangat yang berjaya itew (^_^)

Kesimpulannya, andalah penentu masa depan negara untuk kesekian kalinya. Maka, jangan buang masa,gunakan kebijaksanaan anda itu sebaik-baiknya.


P/S: Yang lebih penting, JANGAN LUPA UNTUK TURUN MENGUNDI! Kalau anda tak mengundi, ANDA TAK BERHAK UNTUK KOMEN KERAJAAN ANDA WALAU APA PON YANG BERLAKU untuk 3-5 tahun yang akan datang...
because you let others decide who gets to be in power! The Power is in your HAND!